Извънредни събития като атентатите в Париж сe превръщат в истински джакпот за традиционните медии в съревнованието им за по-голяма аудитория. Непрестанният поток от повтарящи се новини и ужасяващи кадри, изгражда образа на терора и го превръща в продукт за масова консумация. Подобно на рекламата, която изкривява реалността за да продава, медиите преекспонират негативните новини, за да поддържат зрителския интерес. В серията Hello and Welcome to Paris, заснета в дните след атентатите от 13 ноември , Никола Михов изследва продукта „на живо от Париж“, като измества фокуса към ключовите думи, които се запечатват в съзнанието. Езикът на медиите е стандартизиран и следва правилата на редакционната рутина. Универсално изглеждащи репортери, четат предварително написани реплики, а емисиите започват с дежурното "Добре дошли в Париж". Дали този неуместен поздрав е дребен пропуск на редактора или закономерност в света на глобалната индустрия за производство на новини?
Никола Михов е роден в София през 1982 г. Негови самостоятелни изложби са показвани в Лондон, Берлин, Виена и Братислава. Носител е на наградата за Фотожурналистика на Съюза на българските журналисти (СБЖ) през 2012 г. Номиниран е наградата на „Salon de la Photo” в Париж (2012). Неговата първа фотографска книга „Forget Your Past – монументалните паметници от времето на комунизма”, (изд. Жанет 45, 2012 г.) попада в селекцията "The best photobooks of the year" на британското списание British Journal of Photography. За работата си по проекта е номинирана за Deutche Borse Photography prize (2014) - една от най-престижните награди в света на фотографията. Последната му книгата „Hello and Welcome to Paris” (2016) е номинирана за наградата Kassel Dummy Award на фестивла за фото книги в Касел, Германия.